Op afspraak naar het gemeentehuis
gepost 8 years ago, op woensdag, 18 januari 2017 door
De gemeente Aalter wil de wachttijden aan de balies naar omlaag, en start met het helpen van burgers op afspraak.
Wie naar het gemeentehuis moet om pakweg je adres te laten wijzigen, een nieuwe elektronische identiteitskaart aan te vragen of stedenbouwkundig advies in te winnen, kan dat voortaan ook op afspraak doen. Zo kan je wachtrijen vermijden en kan je ook buiten de gewone openingsuren van de loketten in het gemeentehuis terecht. De burgers die met een afspraak komen, krijgen ook een aparte balie. "Als je online een afspraak maakt, kunnen de medewerkers je sneller en beter helpen", legt secretaris Luc Jolie uit. "Je hoeft bij het bezoek aan het gemeentehuis niet te wachten en je weet vooraf wat je moet meenemen. Onze medewerkers weten ook waar je voor komt. Ze kunnen zich dus perfect voorbereiden."
Een afspraak maken kan op www.aalter.be en doorklikken naar 'Maak een afspraak'. Je doet dat minstens 48 uur op voorhand. Bellen kan naar het telefoonnummer 09/325.22.00. (JSA)
- Contact: aerts_koen@hotmail.com
- Bron: Het Laatste Nieuws